Wednesday, December 5, 2012

Request Song

Lepas dah balik dari dinner tuh , bbm sekejap dengan Bonceet sebelum tido . Time bbm tuh , dia ada request suruh aku tukar lagu dekat blog . Petang tuh dia ada cakap gak , tapi aku tak layan sangat . Jahat tak ? Aku tanya , kenapa tak nak tukar lagu dekat blog sendiri je . Jawapan dia simple , dia nak buang blog tuh tak nak ingat kenangan kat blog tu lagi . K fine , aku faham :)

Dia cakap dia suka baca blog aku . Wow , terharunya ! Ayat dia pun aku still ingat lagi ;

"Hubby suka baca blog hunny , "sejuk" je kalau baca . Nak meleleh pun ada jugak"
- Okay , part yang sejuk tu kelakar , no comment la kan . so gedikss ye awak !
"part meleleh bila hunny ckp hunny syg sgt pada hubby , sanggup tukar lagu fevret hubby"
- Part tukar lagu tu small matter la yayunk , bab sayang tu .. Hanya Allah yang tahu (",) .

Hikhik . Kan dah cakap , fevret kau fevret aku gak . Lagu sedap didengar , ofc la jadi fevret song . Act , aku malu bila kau baca blog aku . Haishh *sigh .

Enjoy ur reading yayunk . IsayangYou .






No comments:

Post a Comment