Wednesday, December 5, 2012

No candle light Dinner

Watcha ! Ehemm , tajuk entry mcm tak best erk ? act , semalam hari paling best (y) . Semalam petang , Azri tanya nak ikut pegy makan tak . Oleh kerana masa lunch aku makan sikit je , so aku pun join la . Tak ajak si bonceet pun , tapi dia sibuk ikut sekali . Sibuk je awk ni ye yayunk .. hehe . Takde laa , ofc la awk kena ikut jugak kan kalau tak nanti ada org tu membebel  ~ (",)

Dinner we all ta special pun , takde candle takde bunga . Tempat dia gelap je kan . Haha , janji masih boleh makan rite ? Kalau dah duduk berempat tu jangan nak cakap sekejap la kan , berejam kott . Mostly , Yan n Azri laa kalau tengok perangai dorang da macam budak kecik ! Tapi , so sweet sangat . Jelly k sbb kepala dorang gila² . 

Sweetnya \(^.^)/

Dah abis makan kan ? K chaww balik . Ingatkan bonceet nak terus hantar aku balik , rupanya bawak jenjalan . Amboii , tarik 1 taman dia bawak aku jenjalan . Si gila Yan n Azri boleh ikut kepala kitorang pulak. K , thank sebab memahami aku yg kesepian ni kan . Hahaha .

Angin malam sejuk ouh , yelaa .. baru lepas hujan kan confirm laa sejuk . Terpaksa laa hug si bonceet sbb dia pakai sweater . Bukan main suka lagi dia ye . Its okay , lepas ni ajak laa jenjalan lg ye \^.^/  . Da setengah jam jalan rasanya bonceet hantar aku balik . Hishh..buat habis minyak jelaa awk ni yunk .

Sayang , thank you so much ye . IsayangYou .




No comments:

Post a Comment