Saturday, December 22, 2012

Penat ! Penat ! Penat

Ya Allah , penat nya .. Huargh , sakit tapak kaki aku . Sedar tak sedar 2 jam lebih aku berdiri mengelap pc yang tak berapa nak banyak .. Ni baru la dapat duduk n picit² kaki aku .See , pc n meja dah licin hati aku pun senang <(^_^)> Dah lah malam tadi tak cukup tido kemas bilik hari ni ntah mimpi aku rasa rajin sangat nak kemas kedai pulak . Err , sakit ke ape aku nih ? (-.-")

Semalam lepas je Isyak , aku "krik krik" kemas bilik . Hoho , mak aku tanya aku cari apa sampai selongkar laci meja study aku , dan anak dia yang terlebih rajin nih pun bagitau kalau anak dia ni nak mengemas . *Mak aku tak percaya cakap aku , sebab dia pelik aku rajin bebenor semalam . Haha , well nak buat camne kan ~

Sempat lagi snap sebelum buat kerja :D
Sambil mengemas sambil melayan si Syukri , err..confirm Ecah tak layan dia lettew . Bosan kat dalam bas kan , padan muka kau . Tak pasal² aku terjebak melayan message ngan kau . Sibuk mengemas abis semua barang lama dlm laci aku lego dalam plastic sampah ..Dan , dan ... dan aku jumpa banyak gambar Si Gila dalam laci aku . Omaigod ! kemas sana jumpa gambar dia , kemas sini jumpa gambar dia lagi . Ehh , baru aku tahu bilik aku penuh dengan muka kau . Motherfacker (-.-") . Syuk cakap simpan je , tak muat letak dalam c**i , bafak mu laa ! Tempat dia satu je , dalam laci . Kenapa tak buang ? sebab ada muka aku !! Next time jelaa aku gunting separuh .Tak cukup ngan gambar , aku jumpa dairi , surat cinta .. Bhaha . Cerita lama yg buat aku gelak sorang-sorang !

Takde citer banyak dah , dairi ke surat cinta ke , majalah , buku lama semua aku sumbat dalam plastic . Oyeah ! semak kayy semak . Uwee , selesa aku pandang meja study aku tuh . Ehh , aku mcm bajet study lagi kan ? bhaha . Takpe , banyak barang aku simpan kat situ .

Finally , semua sampah aku dah kumpulkan . Ya allah , ni bilik aku ke ?

Separuh dari pd plastic tu sampah kat bilik aku . Astaga .

1 bakul baju kotor .
Pergh , satu bakul ehh ? baru 2 hari lepas aku basuh baju n siap lipat nih still ada lagi ? Gila dahsyat aku nih .. baju sorang mengalahkan 10 orang ! Nak buat camne kan , dah memang banyak .

Majalah , dairi , surat cinta .
Banyak kali aku kemas rasa nya tetap sama je banyak sampah dia . Sayang nak buang punya pasal , yelaa .. kenangan kan . Now , dah tak fikir kenangan ke ape lagi . Say good bye jelaa . Dari buat sakit hati baik buang . Wink-wink *_* .

Then , malam ni seisi membasuh baju pulak . Hehehe . Dah nak masuk tahun baru kan , so suasana bilik kena laa baru . Tak sabar ! tak sabar ! Yehaa ~

End .


No comments:

Post a Comment