Monday, December 24, 2012

New game begins !

Ayoyo , niat nak basuh baju lebur macam tuh je (-.-") semua gara-gara kaki aku yg sakit dan kejang . Sebab ape ? sebab berdiri lama sangat + cuaca sejuk disebabkan hujan je . Duduk kat air cond je pulak tuh , mana tak nya . Hmm , 2 hari aku cuti kerja kat rumah 2 hari jugak laa aku bermalas-malasan atas katil . Tahun baru tak lama lagi , bilik aku tak siap kemas lagi . Alahai .. mintak² laa aku rajin mengemas malam nih .

Bila dah jadi malas mula la rasa bosan keluar , fikir masalah lagi . Oh ! pasal masalah .. jyeah , masalah aku ngan pompuan sundal sudah bermula kembali . Kenapa ? sebab dia dah start mengutuk aku dalam tweet dia . WTF sial ! takat mengutuk dekat twitter ape barang , lai face to face ngan aku laa berani .

Huh ! berbual bOkbang la kau wahai perempuan . Ehh kau baca ? bagus laa . Memang ditujukan khas utk kau . Apesal aku tak puas hati ngan kau ? sebab kau semak himpit abg kesayangan aku . Jangan nak mimpi laa kalau mak aku sendiri pandang kau sebelah mata pun tak nak . Restu mak bapak tu penting beb ! Kalau dah mak aku tak suka kau mmg takde makna laa kau nk berdrama bagai .

Ohh , nak pergi balai polis ye cik kak ? hmm . Pergi laa , lai bawak aku masuk jail . Ade aku kesah , eh tu cerita kes 2 tahun lepas la sial ! kalau kau betul berani sgt apesal tak tangkap aku time tuh jugak ? sebab kau fikir akak aku boss kan ? Haha . Tak payah bajet kau baik depan semua orang la , sedar je diri tuh penakut n tak berani .
FYI , aku bukan terdesak time tu vavi ! aku memang saje nak kenakan kau time tuh . Setakat harta kau yg ciput tuh celah gigi aku jelaa . Ingat aku nak sangat ke harta kau tuh ? Please laa ..

CCTV sebagai bukti ? Kalau boleh copy nak masuk dalam youtube buat gempak eh ? HAHAHA ! kelakar yall .. Meh sini aku nak cerita kat kau , cctv tu ape ada sangat kalau nak di bandingkan gambar² hot kau yang bersepah dalam simpanan aku . Pergh .. tu kalau aku jahat la kan , aku masuk youtube tag dekat orang² kesayangan kau terutama mak bapak kau tak dpt aku nak bayang camne perasaan dorang . Tajuk video tu "Peribadi Perempuan Lambaian Kaabah" . Uhh , dahsyat² .. mesti gempak habis .

Well , well well .. takat nak kutuk aku bagai kat semua org bajet kau baik sangat tuh tak payah laa ehh ! Ehh , org nampak peribadi luar kau je baik .. dalam org tak tau mcm mana . Sbb kau bajet suci . Even aku ni bertudung jugak , aku tau mana nak letak maruah aku sbg perempuan . Boleh fikir la beb nak buat kerja terkutuk mcm kau sekarang nih . Terkutuk mana kerja yg aku buat ngan kau dulu dgn kerja kau buat selama nih ? Huh . Nak cakap hal org pandang pada diri kau dulu la beb !

Sekian . Nak fight ngan aku lai meet aku . Jangan nak berani kutuk je .

No comments:

Post a Comment