Monday, December 3, 2012

Anniversary

Ehh ..ehh , semalam hang out tu kan ? banyak laa kitorang bual kan . Tapi paling banyak citer bab kawen ngan bab yg berkaitan masa depan la kira . Yelaa , umur da masuk awal 20an kan perancangan mesti laa ada . Haha . Aku belum puas ENJOY :) , kawin tu nanti laa . Eh kawin da tiap hari laa nikah je belum . Upsss .. hehe (",)


Okay , entry aku pasal anniversary kan ? ye tau , nak cerita la ni . Saje meleweyh kejap . LOL ! . Tengah bercerita tuh , bonceet ada tanya aku bila anniversary relation kitorang . Huh , *telinga macam pekak sekejap . Haha . Takde la ! aku ingat la date dia :) yang aku ta expect tu sesungguhnya , dia ingat date kitorang declare sampai tanya² aku bagai macam aku tak ingat je . Dan aku terkejut sbb dia tanya secara spontan . Wow !

Hee , Muhammad Rasyid org ingat laa our anniversary .. Dun worry as you said , selagi kita mampu kita kekalkan relay ni okay . Hope so relation kita ada satu titik noktah yg membawa hikmah (Y) yeshhh !   




No comments:

Post a Comment