Wednesday, December 12, 2012

12|12|12

Hey ! Wahh , nice date today . 12 December 2012 or for short 121212 . So nice ! Tak kira kat Facebook ke Twitter ke Blogger ke , n wherever social website penuh dengan status pasal tarikh hari ni . Apa yang special nya arini erk ?

For sure , tarikh dia yang cantik tu laa yg membuatkan umum mengambil kesempatan utk jadikan hari pada tarikh ni sangat bermakna dalam hidup dorang .Bagi rakyat kat Malaysia ni , famous mestilah bernikah n buat majlis persandingan . Bagi budak-budak muda pulak tak kurang amik kesempatan ni nak buat relation lah , pegy dating laa n so on .Ada jugak yg break tarikh ni , pelik² jelaa (-_-")


Bagi aku pulak ? Hmm , entah laa eh . Aku tak nampak apa yg best utk hari ni , maybe petang nanti ke malam nanti ke . So , tunggu jelaa . I will hope there was a miracle happen today ! Hope so takde benda yang ta elok berlaku pada aku arini .

Apa yang aku harap , hidup aku sentiasa happy bersama orang² yang aku sayang . And for yanyunk Bonceet , hope kita dpt kekalkan relation kita ni mcm yg awak nak :) . 

I'll be your soldier,
Fighting every second of the day for your dreams, boy
I'll be your Hova
You can be my Destiny's Child on the scene boy
So don't stress, don't cry, we don't need no wings to fly
Just take my hand
| As long as you love me ~

Thank for loving me n jaga saya setiap hari ! I'm appreciate that , yayunk . Muahhh *kiss*

No comments:

Post a Comment