Saturday, November 3, 2012

Orang lain kau boleh tipu , tapi bukan aku (",)

Okay , arini dia takde kan ? So , aku ada masa nak spent time dengan Yan . Aku share semua dekat dia pasal apa MR pernah cakap dekat aku . Wee , gelak macam nak guling-guling pulak rasanya kan ! Hahahaha kejam ke camni ? aku rasa dia lagi kejam kott .

Tengah bercerita dengan Yan , si Azri boleh dengar pulak . So , dia dah tau laa kan we all citer pasal siapa .. aku pun malas nak berahsia sangat dengan dia . Terus aku tanya dia pasal hal tunang si MR , aku dah agak dah kalau dia still tunang orang :) Bodoh laa kalau aku tak tau semua tuh . Tapi , it's okay sebab aku memang da siap sedia dengan segala kemungkinan akan datang .

Now ni , ape yang boleh aku cakap aku layan kau baik je . Kau ingat kau dah dapat perangkap aku kan ? Tapi salah sebenarnya , kau silap orang laa kalau kau boleh tipu aku hidup-hidup . Pada kau , mungkin kau dah dapat tipu aku tapi pada aku kau mmg bengap sebab tipu orang yang menipu kau ni . Haha . Layankan jelaa perangai kau ye . Aku tak buta dengan apa yang kau buat sekarang ni , sikit pun aku tak heran kalau apa yang kau buat ni ikhlas ke tak , sebab apa yang aku tau hidup kau penuh dengan penipuan yang tak sudah .

Bodoh laa kalau kau nak tipu aku , depan kawan-kawan yang kenal kau depan jiran yang dekat dengan rumah kau . Alahai , macam aku tak tau kisah hidup kau kan ? Takpe , kau layan aku baik aku pun layan kau baik , fair kan ? Kita buat hal masing-masing tak terikat dengan apa-apa :)

*Cukup laa dosa aku bermesra dengan tunang orang macam kau ni . Bahaya weyhh .




No comments:

Post a Comment