Saturday, November 3, 2012

Kuch Kuch HoTa Haii melayu version

Lepaskan laa , lepaskan semua .. - Wanna *Lepaskan .

Woah , sedap ouh lagu Wanna nyanyi nih . Boleh tahan laa kan :) Tiba-tiba terlontar pulak lirik lagu dia . Hee , okay lama tak update kan ? Tau dah ! sebabnya rasa malas menjadi-jadi . Lagipun dah malas nak masuk citer pasal MR dekat entry . Tapi arini rasa macam nak pulak . Ngek kan ?

Okay , arini aku bebas dari dia .. Sebab dia pergi Majlis association dia kat Melaka . So say horayy laa kan :) tak menghadap muka dia sehari ! Syuk yang teman aku satu hari ni , daripada lunch sampai dinner dia belanja aku makan . Hoho bagus laa kau ni kan ! Time g dinner tadi laa , plan nak pergi karaoke act. Tapi disebabkan hujan , plan tuh di cancel kepada makan malam . Hujan tak hujan , kitorang redah je dari kedai ke kebayan . Payung ada kan ! K cun sangat Azri ngan Yan , aku ngan Syuk . Dah macam citer Kuch Kuch HoTa Haii pulak dah :P

Janji bahagia laa kan , jalan ngan Syuk takde siapa nak marah . Dengan dia ? susah ouhh .

Sedap makan , PING PING ! BBM aku berbunyi . Dah tau dah siapa pm kan :) Mati-mati aku ingat dia dekat Melaka lagi ! tup tup bila aku cakap dekat kebayan , dia cakap tunggu sekejap immediately dia da sampai ! Pergh , semak pulak dah . Lepas makan semua gerak balik .

Okay , tadi datang dengan Syuk kan ? K now kena balik naik motor ngan MR pulak . K sabar jelaa . Syuk ngan Azri jebeng ngan Daus . Nasib Daus ada datang , Yan pulak dah balik dulu . K , kalau orang tengok mesti confuse , mana satu BF aku sebenarnya ? sebab bag aku dekat Syuk tapi aku naik motor ngan MR . Haha , k aku bukan pompuan touch n go ! harap maklum .






No comments:

Post a Comment