Monday, October 15, 2012

waterfall , wayang , shopping

salam , hye :)

Okay function hari Ahad memang best kan ? Aku , Double Mr , Azri , Yan & adik aku ber holiday ,. plan nak pergi hari sabtu tertunda sebab hujan dan masalah transport . Well , arini pun mmg bermasalah sikit but tetap menjadi planning tuh .

Awal pagi da ready , punya laa beriye .. lastly gerak tengahari jugak ! haishh .. sampai je Waterfall mmg da ramai org , so dah ta syok laa . Berendam dalam 1 jam kot , sekejap je* sbb ramai org , ta seronok laa jadinya ! 

Gerak gi Jusco sekejap , beli ticket movie Aku Terima Nikahnya . Ada masa dalam 1 jam we all g makan dulu .Nampak nya selera makan masih ada even da alas perut sebelum tuh . Mane tak nye , naik-II mandi je kuar park ada org jual makanan . Makan ta sedap pun boleh jadi sedap .. *nampak kat situ kebulur dia kan* haha ! Okay , on time masuk cinema . Woah ! cerita dia sedih ouhh .. Nasib baju double MR ta basah dengan air mata aku :p kalau tak abis laa lencun baju dia tuh kan .. Heheh

Okay , abis je movie terus gerak balik . Ehh belum balik ! pegy uptown kejap sebab teman adik aku ber shopping , tau laa banyak duit kan ? shopping sakan jelaa kau ye dik . Aku kena jimat duit , dah macam air je guna duit ni kan . Hehe . Masing-II da penat kan ? Okay let's go back home . Im coming home , im coming home .. Tell the car we wan coming home . Okay meroyan*

For Double Mr , hope so kau happy utk hari ni . Ni je aku boleh bagi utk kau .. Hati aku tetap milik orang lain . Semoga kau mengerti :) . Aku tau kau happy td , nampak kau senyum ta behenti . Aku pun happy gak ,  tp sayangnye masih ada masalah antara kita belum settle . We will solve that later . 

Masa utk merehatkan diri , esok nak kerja . Bye :)

No comments:

Post a Comment