Saturday, October 13, 2012

Thank you , Senget .

Salam :)

Pagi² Sabtu dah didendangkan dengan lagu pemberian dari Si Senget , semalam nak dengar ta boleh pulak nak bukak kat phone , tak tau laa ape masalahnya . Lagu lain boleh pulak , so baru kejap tadi dengar .. Hmmph ! Senget dilanda kesedihan (-.-') , gara-gara aku .


Aku bukan sengaja nak blahh camtu je , tapi aku fikir buat masa ni biar laa dia lebih focus dengan SPM dia , bulan depan kot ! Takpe laa , bukan aku ta SAYANG dekat kau .. sebab aku sayang laa aku buat kau camni , aku nak kau berusaha keras untuk capai impian dan bagi kegembiraan Opah kau . Sebab dia satu² nya orang yang selalu ada utk kau selama ni .

Aku harap kau akan faham ye Senget . Sampai waktu nanti , Insyallah aku akan datang balik pada kau .
Amin . 


No comments:

Post a Comment