Saturday, October 20, 2012

Selamat bercuti ~

Ehh , ni bukan pasal bola piala FA ehh ! haha , memang rasa macam sikit kecewa sebab ATM kalah pada KELANTAN 3-2 , tapi it's okay laa tengok cara dorang bermain tadi ATM macam bagi peluang pulak kan . Hehe .

Aku bukan nak citer pasal bola ni pun , cukup laa tadi time streaming aku dok meroyan dekat fb , update status bagai . Haha final kan mau tak celaru . Okay , act aku nak citer pasal MR laa . Utk dua hari ni aku free tanpa dia . Jyeahh ..... !! say horaayyy !

Err , bila dah takde rasa RINDU pulak . Phuii ! mana tak nye , selalu dia laa dok kacau aku *ta reti duduk diam . Ni dia pegy mana ntah agaknye ngan dia punya Club dapat laa aku bebas nak buat apa aku suka . Cuba kalau dia ada , hurr .. macam tersekat pulak pergerakan aku kan . Haha .

Ingat kan Jumaat  malam dia dah bertolak , rupanya .. petang tadi baru pergi ! Pagi-II dah datang ngan Jad n Syuk . Haishh , muka 3 orang ni jelaa yg selalu dok semak dalam mata aku . Haha , tapi takde dorang rasa bosan pulak . Entah laa .

Before kawan dia dtg n fetch dia , sempat dia pesan at aku jaga diri n jaga makan . Ewah , takut sangat agaknye macam laa selama ni aku hidup dengan pesan dia tuh .. hehehe . Okay , salam cium tangan .. Err , dia kiss pipi aku laa ! Malu kayy malu , sebab time tuh Daus ade sekali :( . Ergh ! suka ke malu ehh ? ntah .. tapi rasa bengang laa , ngek betul laa mamat ni !

Okay , badan da rasa penat sangat . Perlu rehat utk kerja esok . *aku bukan org Kelantan yg boleh dpt cuti . Hahaha .

*aku ngan dia cuma kawan je laa :') . Teman Tapi Mesra ~


No comments:

Post a Comment