Friday, October 19, 2012

Hanya mampu kesian ~


Hee , see ? Dia meroyan lagi :D .
Sebab kecik je kott , aku layan Syuk lebih dari dia . Aku saje tunjuk dekat syuk ape msg yang Senget bagi dekat pompuan tu pasal aku . Tapi aku tak bagi MR tengok . Tetiba terus dia senyap ! Dia suh Syuk amik kunci motor dia , tapi aku yang amikkan n bagi kat dia . Dia nk balik , Syuk mintak kiss tapi dia ta layan pun , dia cakap 

"Aku nak balik laa , takde mood !"

Laa , balik dah ? Huh .. tacink lagi la tuh ! haishh .. mengada-ngada betul (-.-') Dah la ta nak pandang muka aku , pastu main campak duit pulak . Err , relax sudah laa ! bukan aku citer ape pun dekat Syuk . Huh .

Sorry to say laa , kalau kau terasa . Tapi kau yg buat aku camni :') , kalau kau jujur aku boleh layan kau dengan baik . Masalahnye sekarang kau tipu aku .. kau nafikan kalau kau bukan tunang orang . Aku ta nak berdosa sebab menggatal dengan tunang org ! Harap maklum , terima kasih .

Bye !

No comments:

Post a Comment