Tuesday, April 3, 2012

Dasar LELAKI miang !!

Lama kan aku ta Update blog aku kan ? Haa , amik ! ni makan dea .. HAHA ! Geram punya pasal meyh aku bagi cerita panas , cerita yang menyakitkan hati ! Grrr .. kalau bole bunuh aku bunuh je orang yang buat aku sakit hati nih .. Entry kali ni , aku dha ta nk bg selindung² lagi dha identiti orang yang ganggu aku nih .

Tak padan dha kawen ! Dha kawen , kawen jelaa ! Ada hati nak miang gatal lagi ngan anak dara orang .. Euww ! kau ta sesuai ngan aku lha .. Macam langit ngan bumi tau ! Ada hati pulak nak cakap dha jadi duda semata-mata nak tau pasal aku ! Phuii ! Kau ingat aku BODOH macam kau ? Lelaki cam kau patut letak at tepi jalan jualkan je , jadi BABU ke .. tu pun kalau LAKU lha kan !!

Dha puas BINI kau maki hamun aku , buat fitnah pasal aku nan kau .. Puas aty lha kau kan ! Kau ni memang PERASAAN lha .. Ntah² kau ni gila erk ? Bagus lha , kawen pun ngan orang GILA meroyan .. mmg padan sangat ! Aku ni mulut mmg cmni , aku sabar je tapi kau laki bini bole buat hal nan aku lak ! ape masalah korang ni erk ?! Ta faham aku .. (-_-") .

Nah baca yg ni dulu ;

Based pada link at atas mesty korang dha faham kenapa kan ? Haa , both of them lha yg telah menghuru-hara kan hidup aku sekarang nih .. Aku ingat dha mati , wujud lagi rupanya ! Act , dha lama hal ni jadi .. dha seminggu lepas . Tapi , baru sekarang aku ada kesempatan nak update oleh kerana kekangan masa yg ta mengizinkan aku melontarkan kata² kesat utk orang yg ta rety nak hormat privacy hidup orang ni kan .. N now ni lha masanya ,,

Click utk lebih jelas

Abaikan ayat dea yang korang ta faham tu , bebuat faham jelaa erk ! Hee , orang gila punya ayat mmg camni kott .
http://www.facebook.com/flyaddy
Ni orang yang ta bertanggungjawab tu ! N bini dea korang bole tengok sendiri lha cmne kan  ..
Ishh ! melewey lha aku ni kan . Bia lha ! bia orang nak cakap aku melewey ke ape , janji aku tau ape aku buat .. Aku ta suka orang kacau hidup aku , so please jangan sampai aku buat tindakan undang² pulak lepas ni .. Sebab aku dha banyak bersabar nan perangai korang tu !

No comments:

Post a Comment