Saturday, December 24, 2011

Rindu mOnceet saya !


Tahun bila erk punya picture erk nih ? Haha , tahun lepas kOtt ! Ehh .. bukan ! Tahun 2009 punyer .. Time ni we all baru pas amik SPM n keja satu tempat at Stationery Shop . >.<

Kalau tengok bebetul pic ni ade 3 orang sebenarnya , tapi yang ke-3 tu da kena REMOVE .Bhahaha , ade laa sebabnye kenapa .. Kan awak ?! kekekek .

Well , aku rindu ngan munceet aku nih .. Lama doe ta jumpa dea .. Lalalala , baru bape hari je kOtt da RINDU ! Camne laa nanty kalau dea cont. study erk ?? Adoiii !! mesty dea makin busy lorh .. sob³ ='( .. Camne kalau nk lepak²  , p jenjalan ? Huargghh !!


#Lol , saje nak tayang pic nih sebab masa ni aku kurus lagik ! bhahaha . Sekarang makin gemok doe ! Pastu enn  , time amik pic ni aku ta make-up pon .. Tapi maintain jek .. hehehe ~

Kbhaii ~

No comments:

Post a Comment