Saturday, December 24, 2011

Im TOUCHING okay ! ='(

Nikmat Nikmut punyer Blog 


Memula tu aku ta amik kisah puns ngan entry dea pasal nyanyian "Sung Bong Choi" nih ,
Lepas je dea LIKE entry aku pasal Pakcek METROSEKSUAL ,
aku scroll mouse aku at page 1 Blogger cecepat carik nama dea ..
Then , aku like post dea . 
N aku membaca post entry dea .
Jujur aku cakap , video yang dea post tu menyayat hati !
Aku share link dengan adik aku kat PJ ,
Dea pun ta dapat menahan perasaan !
(adik aku nih lelaki)

Ouhh , God !
Kisah hidup dea sangat sedih , suara dea memang BEST ..
Terbaikk doe !
Korang mesty ta percaya kan ?

Haaa , meyh click link nih , [Korea's Got Talent]

Amecam ? ade kuar airmata tak ? Ngehehe .
Kalau sikit pun ta keluar tuh , HATI KERING lha kau nih ! 
Bhahaha .


No comments:

Post a Comment