Wednesday, August 24, 2011

macam-macam perangai

Start aku mula keja dekat cc abg aku ni enn , memacam perangai orang aku jumpa .. Tak kisah la baik lelaki , baik perempuan dia .. Nak tau tak sebab apa aku cakap macam tu ? sebab ada sorang mamat nih .. dia ada sOrt sikit . Dia member² abang aku gakk .. tapi , kebanyakkan org mamang ta suka ngan dia nih . Aku mula malas nak caya sgt .. Lastly , memang btOl dia tu sOrt .

Sejak² abg aku ada masalah dengan bos dia , dia mula amik kesempatan kipas bos . Beria benar dia cerita kat semua orang kalau lepas ni dia yang take part shift malam . Huh .. perasaan betOl ! cakap besar lebeyy .. Penipu ! n segala macam lagi laa .

KantOi dia menipu semalam laa bila aku ngan mal tanya dekat bos .. Rupanya , bos ta cakap ape pOn ..Dia ja yang melebih cakap yang bOs aku tu nak bagi dia keja .. Kalau aku jadi dia malu Ouhh .. ap la kau ni ek ? Mintak jelaa kerja caa baik² , ta payah la sampai nak buat cerita yang ta benar .. kan malu kalau orang tau hal yang sebenarnya .. Ke kau tade perasaan tu ek ??

No comments:

Post a Comment