Monday, August 22, 2011

Keliru

Makin lama makin bertambah pulak masalah .. Tiap² hary datang masalah yang baru .. Rasa macam dah ta kuat nak hadapi semua nih .. Siapa yang bOleh tOlong aku nih ? Ishh .. mana lah ada orang yang bOleh tOlong kalau dah hidup sendiri mcm nih . Hidup sendiri kena lah tanggung sendiri .

Kekusutan yang selama nih terbelenggu dah terurai .. aku dah bOleh senyum lebar lepas nih .. Apa yang aku ta taw selama nih , aku da dapat taw .. Memang terkejut gila dengar cerita yang baru aku taw tuh .. Haishh .. ada jugak orang mcm tu erk ? Humm . Aku ingat perempuan jea mcm tu .. Kau pon ? APTB la kau nih .

Sekarang aku nak fikir antara aku still nak stay sini lagi ke tak .. Tu jer .. Keliru datang dalam fikiran aku sekarang nih .. Apa perlu aku buat ehh ?

No comments:

Post a Comment