Thursday, August 4, 2011

Kasih ibu

Malam semalam .. aku ta buat ape-ape .. duduk at bilik jea , mak aku sibuk buat kuih langsOng ta maw tOlong .. Jahat enn ? =.=' . mOOd aku ta okayy lagi semalam , tu sebab aku kurung dalam bilik jea .. lagi pOn masa nga berbuka aku buat salah . Letak air sampai dua dalam satu jug ! bukak satu jea , da padat sgt bila usik sikit tertumpah laa . Sian ayah kena marah ngan mak . Humm . Okay , tu cerita buka . Cerita aku nak cerita sekarang bukan tu .. tapi aku nak cerita pasal kasih mak aku semalam .. Cerita dia ....

Masa aku duduk dalam bilik tu aku menangis ! tetiba mak masuk .. mak tanya kenapa , tapi aku kalis cakap mata aku pedih kena Vicks ! Tapi , mata mak tu taw segalanya .. terus mak cakap ...

" ta payah laa kaw nak fikirkan dia lagi .. Biarkan jea dia . Jangan sygkan org lebih sangat , bia orang sygkan kita takpe .. Pilih org yang sygkan kita bukan kita sygkan org tu mcm nak mati , sudahnya kaw yg merana .. Biar kita buat baik , org akan kenang sampai bila-bila .. "
*macam taw-taw je mak aku nih =.=

Terus mak keluar dari bilik . Huwaaa ~ macam nak nangis lagi seyhhh !! tapi , ta jadi pOnn . Aku kena kuat . Bila ingat balik ayat mak aku tu teringat drama "Nora Elena" . Hehehe . Tp , tu drama ni realiti kehidupan .. Ada ke macam tu ??

No comments:

Post a Comment