Thursday, August 4, 2011

Ayat dia kannn ...

Selamat pagi ! gud mOnink ! Huwaaa ~ pepagi dah hujan enn .. Sejuk woo ! Grrrr .. (gigil kejap , tangan dah mcm pgg ais) .. Okay , sekarang macam ada mOOd sikit nak membebel .. sebab badan dah okay , and sudah ada tenaga . Tadi dah breakfast ... *breakfast ??!! ehee ~ aku mana pOse . Aku makan , 3 ketul karipap bersama secawan Nescafe .. Pergh , mmg syOk enn .. Dah ! dah ! nanty ada org lapar lak . Pagi² breakfast tamabahan aku mestilah FacebOOk enn .. kekeke . Nga busy tgOk² tu aku ternampak pulak status sOrang minah nih ..

kenapa pulak aku nak pOst pasal dia nih ? Nak taw sebab apa ? sebab status dia enn sama dengan apa yang aku nak pOst arini .. Nak je aku cOpy , tp malas laa .. ta baik pulak .Ishhh , ta habis² pikir pasal dia ! pehal kaw nih ? Sebab aku manusia ! aku ada perasaan ngOk ! aku bukan mainan yang bOleh sesuka aty kaw campak mana-mana ! Geram pulakk akuh .. dah laa .Puasa ni ta baik marah-marah orang ..

No comments:

Post a Comment