Friday, July 8, 2011

Kerja Gila !

Selasa baru nih , aku telah buat kerja gila ! Kerja gila yang mungkin orang lain takkan buat ( *agaknye kot ) . Kerja tu aku panggil GILA sebab , aku tak rasa orang sanggup buat . HAHA . Sebenarnya , aku pergi ikut Cik Elyani balik KL , sebab dia nak pg Interview kerja. Mak dia asyik bebel suh balik..dah lama tak jumpa kan .. 0ke , kerja GILA nih tak plan pon , malam isnin tu dia call aku , tanya nak ikut dia tak pg KL .. Aku p0n 0n je laa ann , we all gerak dengan lagi 2 orang mamat sengal , Acik  Akmal . Riuh rendah memasing dalam kereta buat gila .. sebab memasing ta cukop tido . Aku lagi laa , dah la tido sejam je .. subuh da kena bangun .. pastu sampai balik Jb aku sengkang mata lagi .. Perjalanan dari JB-KL macam tak rasa pape .. Sampai la jugak kaki aku pegi Sunway Pyramid uhh .. Pg rumah akk dia , besar gila ann ! pegi amik mak dia balik keja , jumpa adik dia , ayah dia n balik Jb semula . Dalam perjalanan u aku langsung a tido .. memekak n menyanyi .. *temankan org yg drive sebenarnya .. HEHE .. K baii ..

*Sempat snap 3 picture jer .. masa banyak terbuang dalam kereta sajer.


Akmal kata aku macam Puteri Kerdil .. Wahaha
Aisehh ,, ta nampak muka lak .
KLCC Tower . ( credit to me coz snap this )

No comments:

Post a Comment