Thursday, July 28, 2011

Girlfriends .

Adehh .. lame dah tak mengupdate blOgg nih , Terasa rindu lak . Aicehh ! Humm . Okayy , post entry kali ni pasal Girlfriends . GF ? Haah . Apa aku pOmpuan ta bOleh ada gf ker ? lelaki je bOleh ehh ? ada aku kesah ker ? . That mean aku pOn ada kawan pOmpuan gakk laa .. Haha , okayy . Gf ni sumer aku kenal dekat Fb . Sejak bila ntah aku mula tertarik nak ada gf nih .. dulu aku selalu marah kawan aku yg ada gf . Tapi , nOw nih aku lak yang ada ramai gf .. Humm . sebab lebeyy selesa kOtt ? aku layan dey all nih da macam hubby aku lak .. bersayang² lagikk . Sampaikan kadang tu Bf aku macam naik bOsan tgOk aku melayan Gf aku . Ahaa ~ releks la yunk .. kawan je .. u're the Number 1 !! Okayy . Semalam aku tak menang tangan melayan walling gf² aku at Fb .. serOnok sangat ! Lets see my gf  ..
.
.
.
.
.
.
.

Apple Purple
Black Paradise
Momo Yen
Sayang they all giler aww . Ta maw lost ngan dOrang nih .. sebab mereka best ! friendly .. ta sOmbOng .. try la usha dey all at Fb yea .. ;) . Chill out babe ! .

No comments:

Post a Comment