Thursday, July 28, 2011

Gelak ketawa

semalam punya cerita gakk . Haiya .. banyak cerita aku nak cerita laa .. Ahh~ hari-hari banyak cerita kOtt ? Okayy . Semalam punya ceria enn .

First stOry ,
Kelmarin aku dah janji ngan kawan aku Yan nak pegi sekOlah . Dia ajak aku teman dia amik sijil original Spm . Aku ta kesah laa , sebab nak pergi pOn petang .. aku ada partime , Akmal yg bOleh tlong jaga . Oke . Pergi sekOlah belagak nak jalan kaki jer , ambik kaw !! tengah terik panas petang pakai sweater segala . (dalam kedai sejuk) kena jalan kaki lagi , memang mandi peluh laa . Haha , balik lincah jer pg kedai Lan cOffee House . Niat nak beli air jer , sekali si dia call mintak belikan makanan . Haish ! tadi ta nak pesan , aku ta bawak duit mnx yan yang bayar dulu . Naseb baik ! sambil menunggu tu lepak ngan Jeff jap sebab dia ada at situ . Da siap semua balik laa kedai .

SecOnd stOry ,
Sampai kedai .. aku tgOk bukan mal yang jaga , tapi Dia . Dah siap makan semua . Aku ngan Yan dOk bercerita tu nih . Dah tu time aku nak bukak Fb aku , Dia kacaw² lak . Plus Akmal ikOt sekali . Aku hangin je ann ! mana tak nya , aku nak type email n pass sebuk tekan² keybOard .. then , trOs "Enter" pergh !! trOs kena secure aku punya Fb . Nasib da okay . Tu okay laa , aku nak reply comment sebuk kacaw lagi . then , aku mula ngamuk ! "Fine tak bagi bukak ann ?" *sign out !
Pastu , Dia pulak nak bukak , aku kacaw tekan² keybOard gakk . Then , dia bawak lari keybOard aku amik mOuse minimize windOw . Yan cakap " tutup je windOw tu" Terus buat . Dia alihkan Pc , aku tutp Pc . Lastly,we all gelak sakan bila ....
.
.
.
.
.
.
.
Aku off terus !!

Memang best ! aku cakap "sakit aty ann ?" Kekeke .sOrry yunk , guraw kan ? tapi , aku rasa semalam memang best sebab aku dapat gelak ngan orang² yang aku syg . Macam dah lama ta gelak macam tu . Hehe . Sayangg korang taw tak ? Sayang , Yan , Mal . Nak gelak macam tu lagi bOleh ?

Third stOry ,
Dah lepas gelak² tu , yan cakap nak pegi carik Zip . Aku suh dia carik at kedai bawah , tapi tutup. Aku suh dia pg at kedai bawah blOk .. dia suh teman . Aku pegi laa . Kesian pulak kalau tak teman . Humm , macam tak keje je aku asik kuar ngular . Nasib laa keje ngan abg sendiri .. kalau keje nan orang lain mampOs dah kena buang ! ahaa .. 

Okayy , tu je cerita semalam ( dah penat sebenarnya , bukan ada org nak baca pOn enn ? )
Okayy , bye . *Sys , nak gelak dengan Syg , Yan n Mal lagi .

No comments:

Post a Comment