Monday, June 20, 2011

Period Pain ! Shitt..!!

Semalam,time keja..aku ta ingat la pukul bapa time tuh..Aku asik kuar masuk toilet jer.. Kenapa? sebab aku rasa tak selesa sgt ! Rasa cam nak membuang . Aku taw kalau aku period time tuh,tapi rasa sakit gila buat aku tak tahan . Nasib ada adik akuh tolong jagakan kedai,aku dok sebelah dia jer..Makin lama makin sakit sampai aku dok mencangkung kat lantai.. LOL ! Sakittt taw tak ?? .Tak sabar rasanya nak tunggu pukul 6,macam lambat je kan ! Pukul 6 aku cecepat blahh..mesti Cik Elyani pelik . Sampai umah,masuk toilet balik .


Lepas kua ,aku tengok parent aku da balik . Humm,mak da tanya napa muka aku pucat , aku cakap "Biasa laa "..Aku ta tahan masuk bilik baring,konon nak tido..Tapi,shit giler ta dapat nak lelap langsong.. Aku nangis² kesakitan.Sumpah , ni sakit giler dari selalu .. lol ..lol.. depan belakang sakit taw ! Puas aku nangis² agaknya tu aku tertido . Baru rasa nak tido ,mak aku kejut nak makan tak,mak nak belikan.. *terharu seyh... . Pas order ngan mak aku sambung tido balik..Ntah bapa lama dey all kua makan,adik aku lak kejut suh makan.. Huwaa~ badan yang rasa lemah giler rasa lega sikit..

Tabiat buruk ! Lepas makan tido.. Cishhh . Peduli pe .. Sakit punya pasal..layan jelaa.. hikhikhik .

No comments:

Post a Comment