Sunday, June 19, 2011

Ngantuk teramat !

Semalamn aku tak tido,dapat tido yang tak berapa lena.. Sehari dok dalam kereta jer,bukan aku yang drive..Tapi,penat tetap terasa..Cian kat cik Elyani yang kena ulang-alik drive dari Pasir Gudang-Tg.Sedili,aku teman dia..Memang tak tido,ngantuk dia jgn cakap laa~ tapi,it's okay laa..Kesian at dia drive sorang² tempat sunyi + gelap nak pg sana..Yang lain da siap berdengkur dahh..Alhamdulilah perjalanan pergi balik selamat tanpa gangguan..Da sampai rumah ta leyh tido lak,pusing sana sini lastly kul 5 lebeyh baru b0leh tido..Tu p0n sekejap-kejap aku sedar..Aku sedar balik 7.15 pagi bila kawan aku,Eiyra da sampai umah kejut aku..Then,aku terlelap balik lepas kawan aku tu cakap "Aku tumpang bilik kaw nk baring eyh" . Dan selepas itu ape yang aku dapat,aku Terlambat pergi keja ! Wahaha..nasib laa abg aku tido umah sekali,s0 takde alasan la aku lambat ann ? Sampai je kedai aku tng0k da bukak.. Siapa lagi kalau bukan hencek syukri yang bukak..Thx awak !! Pegi makan jap dgn kawan aku n belanja hencek Syukri sekali .. Huwaa~ ngantuk giler seyhh... =.='

No comments:

Post a Comment