Friday, May 6, 2011

Rindu kat k0 " Si Gila "

Xcelli berat hati utk aku menaip sekarang ni..
memandangkan ni je tempat b0leh meluahkan rasa hati aku..
Jadi di sini saja rasanya aku dapat luahkan..

Apa yang nak aku ceritakan adalah tentang sesorang..
Seseorang yang teramat aku sayangi..
Yang ta dapat aku lupakan diri nya..
Yang beri aku rasa kebahagiaan selama aku di samping dia !



Tapi,sekarang ni. . . .

Kenangan tu cuma tinggal kenangan jer..
Aku rindu saat saat bersama k0 "Gila"
Kenapa k0 tinggal aku cmtu jer ??
Apa salah aku ??

Dah la tu. . .
c0ntact aku p0n ta nak lagi..
Bila aku mesej k0,tade hati p0n k0 nak repLy kn ?
Time aku buad BirthDay Party akU p0n k0 ta nk dtg. . .
Macam-macam alasan k0 bagi at akuh !

k0 kata k0 bUsy laa..Takde transp0rt laa. . .
Padahal transp0rt at umah k0 tu banyak !
tapi k0 mengalan ta nk dtg. .
Sebab apa ?? S E B A B n y a . . .

* maybe k0 malu nak dtg S E B A B  k0 nanti kene jumpa abg aku gak .
  (aku tahu pe k0 da ckp ngan dia mlm es0knye lepas last kita jumpa masa tu .
* maybe k0 memang da mula nak jauh diri dari aku S E B A B aku ta nak t0l0ng k0 last jumpa tu.
* maybe k0 marah dgn aku S E B A  B aku ta setuju dengan cara yang k0 buad time tu. . .

Padahal,selama ni k0 la 0rg yg selalu aku nanti kn..
Tapi,bila k0 ta dtg,spe lg utk aku nantikan ??
Dan sejak dari tu k0 mula jauh dari aku..
Aku R I N D U  kat k0 sgt² d0e !

Rasa R I N D U tu tetiba je dtg B I L A . . .

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..

Aku terbukak pulak page FACEBOOK k0..
mulanya,aku nak bukak page 0rg lain. . 
Sekali ternampak lak k0 punya page da tuka pic baru !

Aduhhh..!!
Rindu siott.. Dengan sapa laa k0 time tu erk ??
Aku ta nk fikir sgt.. S E B A B nanti aku yg sakit aty..

Tapi,buad pengetahuan k0..aku akan tetap selalu ingat kat k0,
walau apapun keadaan yang menghalang.. Chewahh!!

No comments:

Post a Comment