Tuesday, January 15, 2013

Just be a gentleman

Tuhan tunjukkanlah
Apa yang terukir dihatinya
Jalan mana yang harus ku datangi
Agar terlerai kusut ini - TAKUT AMALIALIAS


Mungkin ni apa yang kau nak . Kau lagi suka berdiam dari bersuara ? kau lagi suka sembunyi dari berani faced kenyataan ? Fine kalau ini apa yang kau nak . Teruskan .

Kau nak tunding salah kau pada aku pulak ? okay , fine . Kau sakit hati orang panggil aku sayang , tapi kau fikir tak sama ada aku panggil orang tu sayang jugak ? Pernah ke kau fikir apa hubungan aku ngan orang tuh ? At least aku tak bagi harapan sayang pada orang . At least aku tak menggatal dengan orang lain !

Sakit hati tu dah memang laa rasa sakitnya bila baca message² kau dengan mana-mana perempuan . Cakap je tak kenal , tup tup kau melayan jugak . Aku tak tau laa apa yang kau nak sebenarnya . 

One more thing is , be a gentleman . Kalau kau dah jumpa orang yang boleh bagi kau bahagia lebih dari apa yang aku bagi , just let me go . Bukan dengan cara kau diam camni . Sekian .

No comments:

Post a Comment