Saturday, December 15, 2012

Tamak

Time aku rasa bosan , mesti ada orang yang macam faham² je aku perlu kan teman . Orang tu tak lain tak bukan , Si senget. Uhhh , kenapa laa dia perlu contact aku lagi ? Tak serik ke dia kena reject ngan aku , kena maki ngan aku..

Aku pulak ? aku memang kejam sebab melayan dia . Melayan tak bermaksud memberi harapan , melayan sebagai kawan tu tak salah kan ? so , aku layan dia as my friend tak lebih dari tu .Kalau nak dikutkan perasaan memang aku ta dapat tahan perasaan aku . Sedih bila ingat balik tiap kenangan ngan dia , tapi tu hanya kenangan yg tak bawak apa² makna . Yes , takde makna lg dah .


Kalau nak citer hukum dlm hubungan , aku dah dikira curang . Haishh , tapi kawan pun takkan tak boleh erk ? Entah laa , kadang aku fikir aku ni orang yang tamak . Nak dua² jadi milik aku .*Sigh*

Even macam mana sekalipun , aku kena choose salah sorang je . Aku tak boleh jadi tamak nak dua² n salah sorang dari dorang kena blah . Apa yg aku nampak , Senget mmg dah boleh go dulu . Alasan -umur dia masih muda (Y) . Tinggal antara aku n Bonceet , tapi aku fikir balik lebih baik aku SINGLE lagi bagus . Tak sakitkan hati sesiapa dan aku bebas dari nak jaga hati orang .

Ape pun , relation aku ngan Bonceet perlu di teruskan . Tak perlu fikir pasal senget lagi dah . Jaga yang dah ada depan mata ni lagi bagus .For Senget , just say SORRY n Goodbye je aku mampu .

End.

1 comment:

  1. kalw masih memerlukan dia dalam hidup hubby redha jer yunk . mampu tersenyum :)

    ReplyDelete