Thursday, December 13, 2012

Meet

Hujan agak lebat time aku balik kerja semalam . Macam biasa Bonceet yang hantar aku balik , memasing dah demam selsema sebab cuaca asyik tak menentu je .

Sampai depan rumah tengok abang aku ade . Aku suruh bonceet masuk sekali sebab dia nak sgt face to face dengan abg aku sebab nak update iPhone dia *buat ngan abang aku senang .Bila dah depan mata tak nak pulak pegy ngada-ngada betul . Kata hujan laa bagai , if hujan berhenti berteduh la dulu kan ? ni tak nak pulak .Dia just tinggal phone dia dekat aku je nak suh abg aku tengokkan .

Bila dah masuk rumah spontan mak aku tanya ,

Mak : Semalam ada orang hantar , arini takde ke ?
Aku : Ada je .
Mak : Kenapa tak ajak masuk ?
Aku : Dia malu .
Mak : Ohhh..malu! Hantar depan rumah tak malu ye , masuk rumah malu .

Aku terus diam malas nak layan dan masuk bilik .Masak laa bila mak aku dah mula bersuara .. yelaa , aku faham tinggal aku sorang je anak perempuan dia belum kahwin kan . Sabar jelaa ~

Bila aku beritahu kat Bonceet , confirm² dia tak nak meet mak aku . #muka mak aku ganas kata dia . Ciss , penakut ! Tau pun kau tak nak meet mak aku kan , ingat aku nak ke meet parent kau ? Dedor weyhhh..belum ready . For sure , bila kita betul da ready baru la kita meet each other okay ? Now , biar laa kita berkawan dulu .Wink-wink \(*_*)/

No comments:

Post a Comment