Friday, December 7, 2012

Lelaki Mithali

Heyya ! Perut dah meraung-raung minta di isi . Tapi aku saja busy kan diri , yes diet aku bermula dari semalam . Omaii , badan da macam apa ntah . Lemak sana sini . Semalam satu hari aku tak makan .Hehehe .Bukan nak seksa ke apa , nak test tahan lapar .Selalu asyik makan je kan , ni try dulu utk tahan lapar satu hari . Hasilnya berjaya .

Eh , tapi tengahari semalam aku ada jamah nasi sikit laa .Ada laa dua tiga suap , tu pun sebab bonceet yg suapkan .Ehh , entry pasal Lelaki Mithali kan ? haa , tu la nak cerita nih . Time dia suapkan semalam dia ada cakap susah nak jumpa lelaki mithali macam dia . Sebabnya suapkan makanan dekat gegurl dia . Cehh , aku tiap hari suapkan dia relax je tak cakap pape pun . Jawapan dia , "perempuan orang dah biasa tengok , lelaki jarang nampak" . Okay , cakap dia betul . Anyway aku suap dia guna sudu tapi dia suap aku guna tangan . Sweet gitu .

Thank yayunk suapkan kita makan , lepas ni takde laa org nak suap awak lagi . Nanti org bagi awak gemuk pulak k . Now , turn org nak kurus pulak . Hee (",)




No comments:

Post a Comment