Friday, December 14, 2012

Hujan tak hujan

Bola punya pasal , hujan tak hujan redah je . Semangat la katakan ! Haha , phuii . Di sebabkan Bonceet dah tanya banyak kali , so aku kuatkan diri walaupun tengah sakit nak demam . Demam nanti² boleh baik kan ? makan ubat sihat ler .

Dekat pukul 8 baru dia fetch aku dekat rumah . Hujan renyai² time nih bola punya pasal kan tak kisah la hujan ke tak . Sampai kebayan tengok table dah nak penuh call Jad jap tanya dia kat mana . Dah cari tempat duduk , order air tengok bola dengan khusyuknya n bla bla bla .

Yan dah Whatsapp aku mintak temankan dia cari baju , tengok bola mcm takde harapan so aku ikut jelaa .Yan dah sampai aku terus blah . Pulak sampai kat kedai tu tutup kan ! sabar jelaa kan . Okay tukar plan pegy makan .

Makan ? Omaii , hancur DIET aku . Grr ..takpe laa , utk semalam je .Time makan kena laa ajak Bonceet sbb dia tak makan dari pagi , susah betul kalau bab makan ngan dia ni . Cerewet . Pftttt -.-"

Makan steamboot mengadap Tasek dengan angin malam , perghh..memang cun ! Bonceet tak nak makan biar dia . Tak mati pun kalau makan , suka tak suka alas la perut tu sikit . Ngada-ngada . Okay dah 1 jam dekat situ merapu ntah pape baik balik rumah cepat . Haha , okay welcome home babe .

*Tiap kali hang mesti tak pernah lari dari citer kahwin , macam takde citer lain kan ? Err .

No comments:

Post a Comment