Wednesday, December 26, 2012

Aku Jatuh Cinta .... ~

Bila aku jatuh cinta ..
Kan ku sebut nama mu .
Kan ku tulis lagu mu ..
Akan ku katakan kata-kata indah 
Hanya untukmu ~

Ehh .. tertiba pulak lagu mamat handsome ni terjah kat lidah aku .. Huhu .. tetiba ehh ? haah . memang tetiba sebab dah Jatuh Cinta sekarang nih . Awww , bila pandang dia je hati aku rasa suka sangat-sangat , rasa nak peluk kalau dapat dia.. "Uhhh , kenapa laa kau comel sangat" . 

Aku akan menyayangimu , ku akan setia kepadamu ,
ku kan selalu di sisimu seumur hidupku .

Upss .. lagu lain pulak masuk . Bhahaha . Dah suka punya pasal .. haishh .. tetiba je kan rasa suka dia . Dulu takde laa rasa suka camni depan mata pun takde perasaan. Sekarang ni lain pulak ? hahaha .

Gila kau ! Dia cute kott , hot .. handsome ? Emm..boleh tahan laa kan .. hikhik . Tak caye ? meh aku bagi tengok picture yg aku curi-curi dari dia ..

..

..

..

..

..

..

..

..


Handsome kan ? kan ? Siapa tak melting doe tengok kehandsome an dia . Bhaha . Haipp ! jangan tenung lelama sangat , he is mine . Pfttt -.- dia ada girlfriend laa . Agak-agak kenal tak siapa nih ? Aiyoo , dia Syed Shamim la boboy Tasha Manshahar . Lol , silap .Aku bukan jatuh cinta ngan dia laa .. adess tapi tengok dia sama macam aku melting tengok admire aku nih .. haha . Nak tau siapa ? meh..meh..ni baru betul 

..

..

..

..

..

Jeng..jeng..jeng..

..

..

..


See , COMEL gila laa siaaa !! mau nye aku tak melting kalau dapat peluk besar macam tuh .. Grrr , please be mine . <(^_^)> . Abang aku ade beli masa tuh , saje letak dekat kereta Sis Yani aku . Hukhuk tapi tu bantal .. tak feel la sangat kalau dia bebear mmg confirm aku nak . Cehh , memilih aku ni kan ? Aummm ..geram siott .

Mana ada kedai ni ? Aku nak borong . c(:

See , casing pun ada . Pakai kat BB aku comel nih . HAHA .

Alolo..tomey nye dia ye ada gegurl .

Ehh , nak pergi mana tuh ?

Hok alohh..apesal la kau comel sangat . Huh , sampai buat aku jatuh hati kat kau . Takpe , ada masa nanti sure aku kidnap kau bawak balik rumah . Kurung kau dalam bilik aku . Bhaha . Waiting for me , Rilakuma :D

Bye .

No comments:

Post a Comment