Thursday, December 20, 2012

20|12|2012 , 7 Safar 1434 , Khamis

woot woot . Hari ni punya tarikh lagi cun habis ! Hehe . 20.12.2012 , kalau ikut tarikh n bilangan hari hari ni dah cukup 30 hari aku bersama si Bonceet . Alhamdulilah , ni first anniversary aku dengan dia .

Bangun je pagi tadi aku terus tengok phone , bukak facebook . Tau sangat dah confirm notify aku penuh dengan nama dia . Hehehe .


Dia ingat ANNIVERSARY laa , alaa aku ingatkan tuh . c(:

Okay , lagu ni dah jadi background blog aku . HEHE

And the last one , aku terus tengok wall dia update status ape . Ternyata , dia update status . Eh yayunk tak rety nak tidur ehh ? haish (-_-")

I miss you too Bonceet 
Hoho , saya rindu dekat awak la Bonceet . Auwww , sedih dah sebulan . Macam tak percaya pulak . Hope our relation will be forever . Muackss ! sayang you .


Takde something special , cuma wish yg sangat singkat . No matter what is u're still mine now . :D . You know what , " I hate the fact that you were taller than me ..Sedar diri Pendekss..tapi! tu kelebihannya , org boleh dengar degupan yang berdegup utk org ketika bersama awk . Kalau tak dengar tu tak sayang lettew.." Bhaha .*merepek seyh ayat aku . Annoying abis .

Sorry sayang , takde something special .Yang penting i yeff you . Euww ~ k bye .



No comments:

Post a Comment