Thursday, October 11, 2012

Simpati

Hello .

Susah kan nak jaga hati orang ? Bila dah jaga hati orang sampai hati sendiri terabai , sakit , terluka .. takde orang nak kisah pun . Kenapa selalu sangat manusia di uji macam tuh ? Tak layak ke nak merasa kebahagian yang kekal berpanjangan ? 

Maafkan aku sebab dah buat kau sakit hati senget , tapi buat masa ni aku ta dapat nak layan kau macam sebelum ni , aku sedar aku GF kau lagi sekarang ni .. n tak patut aku buat kau camni . Terang lagi nyata aku yang curang ngan kau sekarang ni .. Tapi MR da selalu sangat dengan aku . Takkan aku ta nak layan pulak ? 

Erghh ! entah laa , simpati n kesian aku pada orang sampai melebihi daripada nak jaga hati sendiri (-.-') baik hati aku ni kan ? Tapi , orang je yang selalu pergunakan aku . Untuk korang 2 orang nih , please bagi aku masa nak berfikir ok ?

Thank .

No comments:

Post a Comment