Friday, October 26, 2012

Salam Aidiladha , dear ♡

Salam Aidiladha buat kaum muslimin semua :)

Sedih ouh ! orang cuti raya , aku kena kerja (-.-') Sabar jelaa kan , nak buat camne lagi . Sesuka hati aku je nak datang kerja pukul 10 tadi , 2 jam lambat ouh ! hikhik . Lantak laa , dah nama pun raya kan .

Sampai je kedai , aku buang sampah kejap . Pergi depan , tengok MR baru sampai . Awal pulak arini .. Tapi kan , tapi .. dia datang kejap je ! Hmm , penat je aku datang bawak ketupat segala untuk dia . Tu laa , jual mahal sangat aku nih . Bila dia tanya siapa punya aku dok diam je , kan dia da blahh ! Err (-.-)

Haa , amik kau ! nga sedap dok menaip entry ni dia muncul tiba-tiba .. gelabah sakan kejap terus click (X) ! Adess benyai gila . Hmm , dah berapa jam berlalu baru dia nk makan bekal yg aku bawak , tu pun kena paksa ngan Mal , dah kena sindir segala mana tak nya. Padan muka kau .

Borak punya borak , sampai laa dia ajak aku balik kampung ngan dia. Erkk ! arytu ajak aku meet parent dia , ni nak ajak aku balik kampung ngan family dia sekali pulak . Parah dah kes dia nih , huh .. dup dap terus jantung aku time tuh .

" bulan 12 or 1 nanti awak ikut org balik kampung ehh , sedara org ada buat kerja kahwin"

Mak oii , sesuka hati dia je nak ajak aku kan ! macam boleh je , dah laa 3 hari pulak tuh . Never n never laa kan .. Aku tak biasa kayy , sorry ! Lagi satu tuh kan , dia happy gila tunjuk dekat aku Bibi dia guna wallpaper gambar MUKA aku . What the .. "comel kan budak ni" , yes aku tau mmg aku comel pun .

Jangan nak happy sangat ehh .




No comments:

Post a Comment