Tuesday, October 16, 2012

Layak ke kau ?

Okay , entry terakhir utk arini kot ? Maybe .

Sebelum tuh , aku teringat ape yang jadi semalam . Tetiba dia suruh bukak cincin yang aku pakai . Mati-II aku ta bg dia , tp tenaga lelaki melawan perempuan mana laa nak menang ! Okay , dah belek-II dia sarung kat JARI dia . Aku rasa dia ingat dulu dia ada pakai cincin aku , *cincin dari "jodoh" . Tapi , ni cincin spare dr jodoh sbb yang original dah hilang :'( .

Okay , aku ta nak cerita pasal jodoh sangat , tp nak cerita pasal cincin tuh . Lepas dia da pakai dia cabar aku amik cincin tu dari dia , aku malas nak melayan so aku abaikan . After a few minute dia pulang balik sbb tgok aku da tension agaknye . Time dia sarung balik cincin tuh , rasa nak luruh jantung aku . Tau kenapa ? sebab dia cakap ...


" Okay , start dari hari ni kita TUNANG"


What the ... ??!! err , okay kurang sopan tindakan anda itu . Takpe , dimaafkan ! Ada lagi satu , aku ta selesa bila dia da sebut pasal parent dia sibuk nak meet aku . Ntah mcm mana lepas hantar dia balik time holiday arytu , ayah dia boleh nampak aku pulak kan ? start dari situ , dia asyik usha aku meet parent dia ! alahai , lemah aku bila mak bapak dia masuk campur .

sorry but its hard to say yang aku belum terima kau lagi !

Okay , sebelum nak tidur .. aku ada tanya dia kenapa dia nak get back ngan aku .. And ni jawapan dia ;


Takpe laa , aku masih belum yakin ngan jawapan kau . Thank n gudnite :')




No comments:

Post a Comment