Monday, October 22, 2012

Karangan Cinta ♡


Huwaa , semalam petang dia dah balik PG kan ! kata cuti 2 hari , tak sampai masa lagi dah balik :( bila tanya kenapa balik awal senang je jawapan dia "malas nak balik lambat²" . Eee , semak kayy semak !

Baru sampai rumah dah suruh si Azri amik dia kat rumah semata-mata nak pergi Cc , sebab apa ? Rindu dekat aku la konon . Pfttt !



Rindu / tak perlu ke diberitahu ? boleh nampak ehh dari air muka kita ? hahaha , tak tau pulak aku .
Dan bla .. bla .. bla kitorang berborak sampai satu part tuh dia tanya pasal Yan tak pernah nak tanya pasal kitorang ke tak . Lantak laa dia nak tau ke tak enn ? macam laa dia kisah kalau aku ngan kau rapat semacam . Err , sebenarnya Yan mmg ta suka kau (-.-')


Omaigod , dia anggap aku macam Girlfriend dia ? Hmmph..tak malu !




Bla .. bla .. bla .. err , so gula-gula laa ayat kau ! Boleh kencing manis aku tau ..


Everyone deserve to get a SECOND chance , to jelaa yg mampu aku beritahu dia . Heheh


Okay , dah bye² :')





No comments:

Post a Comment