Thursday, October 11, 2012

Hari tu cakap lain , sekarang da lain pula?

Salam , hye :)




Okay , da puas baca ? Humphh ! double MR ni mmg nak kena erk ? Okay , message ni dari MR . Kalau boleh aku ta nak laa fikirkan sangat . Cukup laa sekali aku terluka dulu .. frust sekali takkan nak frust dua tiga kali kan ? Dah ludah , takkan nak jilat balik (-.-') aku tak tau laa nape ngan dia nih . Ayatt manis je kan , yall laa !

Tapi bagus laa , sebab dia cakap dia ta nak kecewakan aku lagi kan  ? we will see . Utk terima kau balik aku akan fikir sampai kiamat rasanya . Haha xD . Thank laa , sebab kau dah berkorban penat lelah kau berjalan kaki dari rumah ke kedai semata-mata nak meet aku .Yelaa , motor kau rosak sebab excident right ? Rasa terharu sikit laa kan . 

Sorry sebab aku ta berapa nak layan kau sangat hari ni , sebab nya hati aku rasa ta tenang bila kau da cakap camni kat aku . Kau macam takde perasaan je kan . Ade ke patut nape tanya "nape org rasa syg sgt kat awak?" . Mane laa aku tau , kau ada jawapan dia ! 

K , bye :)

No comments:

Post a Comment