Friday, December 16, 2011

Setahun Dah Berlalu ~ Part XI (December 2010) - End

Bulan ni lagi sedeyh .. Cuma sekali je aku dapat jumpa kau ! Tu pun lepas aku baru je lepas baik dari sakit .. Aku da malas nak fikir pasal kau lagi masa ni , lepas jek aku dapat tau kau accident ngan cousin aku , aku rasa macam nak pergi bawak diri jauh² dari kau .. Tapi makin lama aku buat camtu , makin sakit aty aku .. Sebab aku rasa antara kita ade lagi yang belum selesai .. Tapi , takpe lha .. aku hargai keputusan kau utk kita tak jumpa lagi lepas tuh .. Terima kasih banyak sebab kau sudi kawan n luangkan banyak masa dengan aku selama aku pernah rapat ngan kau , aku hargainya sangat-sangat ! =)


KAU diantara mereka =)
Have a nice day for u .. Now , i am pleased to leave you rite now ... 

No comments:

Post a Comment