Thursday, December 15, 2011

Setahun Dah Berlalu ~ Part V ( June 2010 )

Bulan ni FAVOURITE untuk aku .. Sebab bulan ni penuh hari-hari aku jumpa kau dan penuh ngan konflik .. Aku tak tau la antara kita siapa yang salah sebenarnya , aku or kau ? Ntah laa .. yang pasti setiap kali gaduh kita akan close balik =)

2hb - aku keja malam time ni , sorang jek .. Tetiba kau dtg enn .. dan kau offer aku balik ngan kau , mmg la aku setuju jek .. hehehe ..

5hb - hari sabtu mmg banyak function ! Petang kau dtg kedai aku ngan gaya yang smart sekali , kau kate baru balik Family Day kilang mak kau , aku suka tengok kau masa nih ! seriously , kau handsome sangat ! hahaha =))

7hb - kau dtg ngan kawan kau yg keja at area tempat aku , plan nk kuar g makan sekali sama anta aku balik .. Oke , aku go on jea .. kesian kawan kau terpaksa tunggu kita borak² ..

8hb - kau ada cakap kalau kau nk tuka wallet baru , time ni aku try laa tolong carik yg sesuai utk kau .. Ada dua pilihan , 1 pilihan kau 1 pilihan aku .. Tapi kau jaga aty aku kau beli yg aku pilih .. Terharunya aku !!

9hb - Adushh , arini kita gadoh lagi ! bertekak pasal air je kott ?? - gadoh main² , hahaha . Yang best sebab aku dapat slipper Crocs yg aku idam²kan .. Heheheh ..

12hb - kau mnx aku dtg jumpa kau at kedai kawan kau .. huh , ni gado lagik ! n the hottest I'm crying for you !!
kau jahat !!! kau suruh aku dtg , tp kau ta cakap pape pun ngan aku !

15hb - Kau dtg , secara kebetulan aku nga buntu masa tu n cuma kau yg aku fikir . Thx sebab bagi aku makan chocolate ! ;) . Aku fikir kita da oke , rupanya tak !

16hb - Arghhhh !!! ni gadoh kita paling teruk siott .. Oke , ni aku ngaku salah aku sebab mmg aku da sakitkan aty kau ngan kata-kata aku yg ta sepatutnya . I'm so sorry !!

19hb - Aku da penat ngan semua ni , aku bagi kau sepucuk surat perjalanan hidup aku ngan kau utk kau baca dan fahaminya , tepat 12.00 tengahmalam , kau bg mesej at aku .. tapi , pas aku reply kau terus ta balas ='(

20hb - kau sent message suruh aku delete semua mesej yang ada dalam inbox phone kau , WTH haa ? buat sendiri laa ..

23hb - He said he not happy now .. (miss our memories)

24hb - tetiba mesej suh aku tunggu dea depan kedai , Oh , shit ! kau pulang semua barang² aku balik ??!

26hb - kau dtg lagi , bila aku suh amik barang aku balik kau ta nak ! huh , susah betul la kau nih ..

27hb - kau mnx jumpa , kau cakap mak kau ada hal ngan aku .. Oke , aku hormatinya .. =)

28-29hb - kau teman aku keja . Baiknya hati kau walaupun aku da lukainya ...

30hb - kau dtg lagi , sampai la aku balik keja dan kau anta aku balik . Aku nekad pulang barang at kau balik , n aku berjaya . Hahahaha !

Huh , naik gila gak aku bulan nih .. kejap oke , kejap gaduh .. pastu kang baik balik .. Ishhh³ ..

Bersambung . . .

No comments:

Post a Comment