Thursday, December 1, 2011

Semalam jumpa org serupa kau , arini jumpa kau lak !

Okay , ta nak citer panjang .. kenapa aku bole nak masukkan kau dalam entry aku ? abaikan ! kau memang !@$^@ .. haha , jahatnya aku ! >.<

Tapi hentah lha , sejak aku bila aku rasa aku da mula maafkan aku puns tatau .. citt , ayat aku ta bole blahhh ..

Humm ,

semalam aku nak pergi keja aku nampak orang serupa ngan kau .. mulanya aku da kecut .. Haihh , buat ape aku nak kecut ?! bukan dea malaikat cabut nyawa puns .. =.=" hahaha . Wokeyh , setelah diamati dia bukan kau , aku terus lega .. kekeke .. Kelakar weyh !

Then ,

arini nak pegy keja hujan lak .. selalu aku pegy ikut jalan lain , tapi dah disebabkan hujan jadi terpaksa lha aku lalu kedai .. tapi kalau ta hujan pun mmg kena lalu gak sebab nak anto barang pada sis Yani .. Dan secara kebetulan aku bole lak nampak kau kan ? oke , fine ! nak senyum ke tak ? ke nak buat bodo , buat² ta nampak je ? ishh ,, ta bole ! Oke , aku makin hampir , dannnnn ...



Aku senyum kat kau ! dan kau senyum at aku balik ke ?? 
hahaha .. hentah , tatau ! =)


Oke , cikeyra kau ta payah nak kujat sangat lha ! benci tau ?? oke , dah stop it .. Abaikan .. heheheh .

No comments:

Post a Comment