Sunday, December 4, 2011

Mak kawen anak sendiri ??

Salam dan selamat pagi semua .. Tajuk entry mungkin dah lali kita dengar , bukan satu perkara yang pelik mungkin .. Tapi cerita ini diceritakan sendiri oleh makcik yang telah berkahwin dengan darah dagingnya sendiri .. Dan lebih sadis lagi , cerita ini bukan di negara barat ! tetapi di negara jiran kita , iaitu di Indonesia .. Manusia jenis apekah mereka ini ? agama apa yg mereka ikut ?? haihh .. Dunia sekarang ~

Saksikan lha kebenarannya ini !

Ibu dan anak - suami isteri



Bagaimana perasaan korang bila tengok gambar at atas ? tersenyum kambing kan macek tuh ! dengan selamba je dia bercerita pasal kisah kawen dea ngan anak dea tuh ! Hishhh .. 

Ni pulak rakaman video live dea masa satu program show at Indonesia .

Sudah tonton dan mendengar pengakuan macek yg gila nih ? Gila bukan ? keji dan jijik ! Sehingga dengan selambanya macek ini berkata " saya nggak berzina sama org lain , sama anak sendiri saja " WTH ?? 
Anak dia pun satu , langsung ta menolak ape yg mak dia buat pada dea .. APTB lha , nama je laki .. anak yg sulung .. Ta bole ke tegas ngan mak dea tuh ? hentah lha .. 

Sebab tu negara mereka sering ditimpa bencana yang ta sudah² . Mahukan mereka Tuhan turunkan tsunami atau bencana yg maha dahsyat ?? Maha kuasa Allah . Moga-moga cerita ini dijadikan ikhtibar kepada semua , dan apa yang mereka buat ini tidak menjadi ikutan kepada yg lain .. Insyallah , amin . =)

No comments:

Post a Comment