Sunday, December 11, 2011

Kau begitu SEMPURNA ~

Tadi tengahari , tengah aku berFACEBOOK ada orang "IM" aku .. Oke , aku kenal orang tu .. dea "fake bf" aku sekarang ni .. Hahaha , ape punya relationship larh ! Err , tapi mmg ada ape relation macam tu . Well , dea kata dea bosan n tak tau nak buat ape .. sampaikan Fb pun da ta nak layan , ajak main game pun ta nak .. Err =.= , nape ngan kau nih haa ? Alasan dea , sbb tade mood . Oke , layankan je alasan kau tuh ..

Tapi , sebelum kau offline sempat kau suruh aku dengar lagu nih kan ,


Err , ape maksud kau dengan bagi aku lagu ni erk ? sebelum tuh kau kate ngan aku kalau aku nak carik orang lain pun kau ta kisah .. WTH ???  Hentah ,  org kalau tade mood apepun bole jadi kan ? K-fine lha ..
Utk kau , aku nak ucap terima kasih sebab da bagi aku lagu ni .. Dan lirik dia penuh mendalam >.<
Kau begitu sempurna, dimata ku kau begitu indah
Kau membuat diri ku, akan s’lalu memuja mu

Disetiap langkah ku, ku ‘kan s’lalu memikirkan, diri mu
Tak bisa ku bayangkan hidup ku tanpa cinta mu

Janganlah kau tinggalkan diri ku,
tak ‘kan mampu menghadapi semua
Hanya bersama mu ku akan bisa

Kau adalah darah ku
Kau adalah jantung ku
Kau adalah hidup ku, lengkapi diri ku
Oh sayangku kau begitu,
sempurna, sempurna~

Kau genggam tangan ku, saat diri ku lemah dan terjatuh
Kau bisikkan kata, dan hapus semua sesal ku

No comments:

Post a Comment