Friday, December 9, 2011

HS5 buat aku GILA !!

HS5 Online Game
Heee , cantek ta ? wahahah , aku da mcam budak kecik ouh ! ta padan umo da tua , tp main game lagi .. Kekeke . Dari aku bosan dok at kedai tatau nk buat ape , aku try main game nih .. ngehehe . Well , memang gila aku main benda alah nih ! ta ingat benda lain dha , dari start aku keja sampai balik asik dok hadap ni jek .. kekeke .

Main benda ni sebab game ni menari² .. aku mmg suka dance . Org cakap dance bole buat kita "KURUS" .. pfffttt ~
tatau la kebenaranya sampai mana kan , main game ni aku tetap duduk at kosi jek , tekan keyboard dah . Harharhar .. Macam mana nak kurus camtu ? Haihh -
Picture at atas tu , aku ngan "fake bf" dalam game je . Hehehe , sengal kan ?! Takpe la , layankan je .. sbb dea ta kedekut nk topupkan barang utk aku .. hehehe . Topup game ni mahal ouhh ! RM 10 - 200pts jek ??!
WTH ?? Mahal sungguh .. tapi , kadang aku PAW je adik aku .. Senang ~
Hiuhiuhiu .. sesapa nak try , jom la join .. mmg syiok ~

No comments:

Post a Comment