Sunday, November 13, 2011

Takde tajuk , sebab da T.E.P.U otak nihh !!

Eishhh , buruknya blOg aku nih .. da lama ta servis dia .. Hahaha .. da bersarang , berhabuk .. Ehh , ada lelabah .. haa , tuh !! LIPASSSSS ?? !!! OMG ! Lipas weyh ? dijauhkan lahh .. Kekekek .. mana ada sampai macam tuh sekali enn , menipu benar .. kalau Cpu tuh ada kemungkinan lha memacam benda bole bersarang dalam tuh enn ? haha .

Humm , nak cite ape erk ?? Haaa !! cite pasal bersarang semua tuh kan , aku teringat at lipas .. Kenapa ngan lipas erk ? ape benda lipas tuh ? adui .. ngek lha kalau gurls ta tau ape tuh lipas sebab menatang tuh paling digeruni oleh kebanyakan gurls at dunia nih , termasuk AKU ! Hehehe .. besar mana menatang tuh ? "Dia ta besar mana pon , macam kertas tiket tambang bas lepas kena renyuk² jek .. haha , ehh ape kena mengena ? Ahh , lantak lha ! yg pasti dea kecik jea .. bole pijak² pon .. Then , nape nak gerun lak ? pijak jelaa .. " sebab menatang tuh mengelikan lha .. kaki dia yg , euwwww !! geli ouhhhh .. nak tak aku cite pasal AKU ngan lipas nih ? meh aku cite ..

Aku rasa kan , sekarang nih musim Lelipas sedunia nih mengawan lha ! kat memana je aku mesty jumpa lipas ! Ouhh , geramnya ! memula tuh , masa tuh malam .. Jarang ada lipas dalam toilet .. (pukul 11 malam) .. Bukak je pintu ...

Huarghhhh !!!!

Banyaknya lipas ! 6 ekor ouhh !! 3 ekor at area toilet bowl , 3 lagi at pintu .. aku nak nangis weyh , nape banyak sgt nih ? niat aku nak buang air terus dilupakan .. Hampeh punya lipas !
Esok paginya , masa tolong mak aku at dapur tetiba jea aku rasa ada benda lain at tengkuk aku .. rasa macam mencucuk² tajam , begerak² .. hati aku dah ta sedap .. Ape benda nih ! Arghhh , lipassss !! sh**** lha kau wahai makhluk kecik ! Geli yang amat aku rasa masa tuh .. Then , apa lagi .. aku terus mandi , gosok² tengkuk aku ngan sabun lelama .. hukhukhuk .. Sedeyh sudah ..
Al-kisah cerita aku ngan makhluk kecik bernama LIPAS .... >.<

No comments:

Post a Comment