Sunday, September 4, 2011

Sunday , 5th Eid

Erghh ! selamat mOnink .. ahaha . Ayat ta macam terabur lagi enn ? ayat rOjak ! ngehehe . Humm . Raya da masuk ary kelima .. tapi macam ta raya ! siyes bOsan seyhh .. ta macam dulu-dulu aww . Sebulan pon ta cukup lagi nak beraya .. sekarang je rasa lain gila .. dah ta meriah .

Pepagi raya je meriah .. like as usually , kumpul ramai-ramai .. tayang baju baru .. *aku takde baju baru pOn . ='( , bersalaman , marhaban n lastly snap picture beramai-ramai . Lepas tu enn , nak tau ape jea we all buat ?
Huh ! sungguh membOsankan .. takde pegy beraya , takde pegy ziarah kubur .. langsung hampeh ! Dulu-dulu lepas jea bermaafan semua , makan then pegy ziarah kubur . Dah tu pegy ziarah saudara mara lak . Sedih gila ..

Aku buat ape lak ? aku ? aku tidO jea .. dah penat dOk ngemas umah .. dari tengah hari sampai ke petang tidO .. behtu nak buat ape ? masak ? err , ta tau masak laa ! :p . Okay , bangun da hampir maghrib , tgOk ramai at dapur sibuk masak , aku tOlong laa ape yang patut . 

EsOknya ,

kejap jea stay kampung . Takde function pOn ! kesian enn ? Aku balik dulu ikOt abg aku . befOre balik , singgah umah tOk ude & tok su aku .. merangkap bekas tok angkat aku dulu . Ngehehe . 
*dOk kampung pOn kaya aww ! umah dia , pergh ! besar gila bapak ahh .. Okay , tetiba ada sedara lain dtg .. we all pOn chaw la dari situ .. trOs balik Jb .. aku ngantuk tidO jelaa ye abang .. hehe ^-^

Ni baru 1/3 jea .. =)
Adik & Abg tersayang ..

Ni laa abg aku merangkap Driver
(pink panther man)
.
.
.
.
.
.
Dan , jeng .. jeng .. jeng ..

Berbaju biru laa kakak nih .. :D


Okay , bye . Samat hari raya ! maaf zahir batin

No comments:

Post a Comment