Friday, September 30, 2011

Notification Fb

Buruknya aku crop n edit ^^


See ? Nih baru jea beberapa jam aku off fb .. Pas balik keja memang dah ta on , malas . Lagipun at umah tade lappy *ta mampu katekan ..
Nak harapkan henpon touch *bangga konon memang tak lha kan , madah asyik nak kena topup jea .. Sebab tak semua tempat guna wifi enn , humm .. bOsan !
Tu pepagi nih , bukak jea .. Ya rabbi ! banyaknye notification aku .. spe punya keja lha nih .. Haa , nak tau tak mOnyet mana yg bertanggungjawab penuhkan box notification aku uhh ??

Meh sini aku tunjukkan .. ! Tu dia dah maii dah ...

Adik aku ;)

Haa , ni laa monyetnya ! ade ke patut dia pegy like semua status n photo aku ?? haihh , sindrom lha budak neh .. wekwek .. *kau jangan marah aku dik , tanyang muka kau at entry aku neh . Ngehehe .

Oke lhaa pape aku nak wish thx gak at kau wahai adik aku yg cOmel .. xD . Comel macam Monyet ! kahkahkah .. Whtever lha enn , aku syg kau ! Kbaii ~

No comments:

Post a Comment