Friday, August 12, 2011

"Kiss saya boleh ??"

Semalam dengan secara tetibanya awak datang kedai . Haishh , buat terkejut jea .. arytu datang marah-marah . Tapi ali ni awak datang senyum jea . Paling ta leyh blah awak ajak kuar . Humm . Pelik ! bukan arytu awak marah saya ke sampai baling henpOn saya ? sekarang mOOd da lain pulak ?? memang ta faham betul laa . Dah tu nak ajak kuar .. humm , layankan jelaa ~

Kita ta pegi mana pOnn , just pg Tasek jea . Paling lg terkejut sebab awak bg saya henpOn baru .. huwaa ~ rasa nak nangis at situ gak pOnn ada . Tapi , ta jadi sebab malu . Haishh =.= .. Okay , da sampai nak buka baru kita gerak balik .. banyak gak kita stOry enn ? sebab da lama ta jumpa .

Sebelum balik , awak mintak tunggu jap . Mintak temankan awak sebelum abg awak dtg amik .. Okay . saya temankan . Tapi enn , sebelum balik uhh macam selalunya saya mesti cium tangan awak . Tapi , awak mintak ebeyy dari biasa . Awak mintak saya kiss pipi awak kiri n kanan . Woo ~ peluang kea nih ?? Terus laa saya buat . Awak senyum saya pOn tersenyum . Aduii , rindunya kat awak .. =.='

Sekali ...
 
Ira , bangOn ! sahur ...

Sahur ??? bukan aku tengah dating kea tadi ? Huwaa ~ mimpi jelaa !!

Mana ada DATING !
Mana ada HANDPHONE baru !
Mana ada adengan PANAS !

Ciss , hampeh !! aku ingat laa betul , mimpi jerk ?? grrr .

No comments:

Post a Comment