Sunday, August 14, 2011

Kesiannya alahai ..

Kesian .. kesian sangat aku dengar cerita kaw dari kawan² kaw sendiri . Humm , ta sangka enn kaw macam tu rupanya .. Tapi , aku dah taw lama da sebenarnya kalau perangai kaw macam tu .. sajer je aku rapat dengan kaw . Nak tengOk sejauh mana kebenaran kata-kata orang pasal kaw .. Memang betul terbukti . Lagi nyata aku nampak sekarang .

Tapi aku lagi kesian dekat mangsa kaw seterusnya .. Tapi kesian aku tak mampu nak bersuara . Sebab aku nampak dia dah bahagia . Anyway , tak pernah nampak dia seceria sekarang ni .. Kalau dulu dia sentiasa murung . Takpe laa , even aku ni jahat mana pOn pada pandangan dia . Kau lagi jahat dari aku . Kaw macam setan Ouhh !! serius aku cakap . Sampai aty kau buat dia macam tu .. Aku nak tengOk sejauh mana drama kau dengan dia . Aku cakap ni pOn bukan sebab aku sakit aty dengan kau . Jauh sekali nak jealOus .. Tapi , kau buat mcm tu pada org yg aku syg sangat² !! aku ta bOleh terima .

Puas la aty kaw enn ? mungkin kaw bOleh bersuka ria dan tersenyum sekarang nih .. But , after this aku bOleh jangkakan kalau kau akan dihantui rasa bersalah dengan perbuatan kau tu . Kalau betul pOnn kaw kOtakan janji kaw dengan dia , aku tak yakin kau mampu tunaikan utk selamnya . Sebab setiap 1 minit tu manusia mampu berubah pada macam² sikap ! termasuk la kaw .

Pada si dia , aku doakan dia sentiasa dalam keadaan baik . Aku senang tengOk kau gembira sekarang nih ..Izinkan aku pandang kau dari jauh jea . Hanya doa aku mampu kirim utk kau . =)

No comments:

Post a Comment