Monday, August 15, 2011

Kebetulan atau jodoh ?

Part 2.

(Kebetulan pertama)
Okay , nak taw enn aku jumpa siapa ? agak-agaknya siapa ehh ? Humm . aku rasa macam bOsan lak asik citer pasal dia jea .. tapi , dia yang aku nak jumpa sangat selalu . Hikhik . Ape laa aku nih erk ?

Semalam kan aku kuar makan tu , ngah on the way pegy Cahaya Masai tu , lalu dekat Taman cendana . Aku kalau bOleh ta nak fikir pasal dia . Tapi , hentah kenapa , otak aku ligat jea ingat kan dia .Dan secara kebetulannya masa lalu area rumah dia , dia betul² nak kuar dari simpang . Masya-Allah ! maha besar tuhan tu erk ? dia tunjukkan aku dengan dia . Aku hanya mampu senyum jerk .

(Kebetulan kedua)
Lepas pegy makan tu pulak aku ajak Yan pegy Tesco lagi . Tapi , Yan ta nak sebab dia naik mOto .. aku canceled , ajak pegy Kip Mart jea . Kip Mart pOn jadi laa ~ hikhik . mOod nak berjalan semalam ! Okay . sampai sana , takde buat apa . Saje nak windOw sOpink jea . TengOk² baju , tengOk handphOne .. Dengan secara tiba-tiba mata aku terpandangkan dia ! Ya Allah ..

Aku jumpa dia lagi ? Yea !! aku jumpa for secOnd time in one day .. dia pegy sini rupanya .. Terus aku cakap dekat Yan .

Aku : Yan !! dia pegy sini la rupanya !!
Yan : Siapa ??
Aku : Siapa lagi .. (sambil tarik tangan Yan nak pegy kejar dia)
Yan : Kau ni nampak je kan ..
Aku : Dah jodoh kOtt .. (senyum lebar)
Yan : Haah , jodoh. Jodoh kawan je oke , bukan kawen .
Aku : Humm , yelaa ~ (muka terus muram)

then , we all ikut je belakang dia .. rupanya nak balik dah ? Haishh .. takpe laa . Secara ta sengaja dia pandang belakang ! Huii , dia senyum kat aku laa ~ sukanya !
Tapi , bila we all panggil kawan dia , Dan ..dia langsung ta nak jOin sekali .. Takpe laa awak , saya faham kalau awak marah pada saya lagi . Apepun , saya happy sangat sebab dipertemukan dengan awak 2 kali .. Sejuk aty saya tengOk senyuman awak . Heheheh .

No comments:

Post a Comment