Friday, August 19, 2011

Janganlah tanya lagi . . . .

Pepagi buta dah di kunjungi oleh mamat keding yang di kenali sebagai Chicak at kedai . Huh ! tersengih-sengih .. Sepak nak ? aku malas nak layan , sibukkan diri ngan mengemas kedai . Oke , aku busy sO jgn kacau erk . Sesuka aty jea dOk at kauter ehh ? takpe . Janji ta kacau aku . =)



.  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .



Dah siap tu , aku dOk laa at kaunter . Hmm . tgOk mOvie rupanya mamat nih . citer Final Destination 5 lak uhh . Taw aje nak carik dia nih .. haishh . Then , dengan tiba² mula laa sOal menyOal bak polis dari dia .

AdOii .. Chicak ! tOlong jangan tanya lagi bOleh ta ? kalau kau nak taw , aku syOrkan kau tanya pada tuan badan sendiri . Lagi senang , tade tOkok tambah cerita enn ? oke , gOOd .

Janji taw ! jangan tanya lagi . Ta suka laa . Tu sebab aku tak suka nak kecOh² pada orang .. jadi mcm ni laa . Bila dah berakhir sume dOk sebuk tanya tu ni .. Haishh =.=' . Chicak² .. benda yang lepas biarkan je lepas , jadikan kenangan dan pengajaran . Tapi , pada aku kenangan tu ta payah laa en . Sebab aku rasa ta perlu . Orang jahat mcm dia ta patut di kenang .. hikhik . Oke , faham ? tepuk tangan sikit . Ok , bye .

No comments:

Post a Comment